• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • МЕТОДИЧНА РОБОТА

/Files/images/memoral/1.gif

/Files/images/memoral/3.jpg

Пріоритетні напрями та форми

методичної роботи з педагогічними кадрами

Mетодична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на відродження і розвиток національної освіти, підвищення кваліфікації та професійної майстерності вчителів, їхнє збагачення надбаннями української етнопедагогіки, науки, культури в усіх аспектах дає можливість виділити основні функції:

- ДІАГНОСТИЧНУ, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;

- ВІДНОВЛЮЮЧУ, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;

- КОРИГУЮЧУ, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;

- КОМПЕНСАЦІЙНУ, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя;

-ПРОГНОСТИЧНУ (випереджуючу),яка вимагає знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;

- МОДЕЛЮЮЧУ, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;

-ОПОЗИЦІЙНО-РЕГУЛЮЮЧУ;

-ІНФОРМАЦІЙНО-ОЦІННУ.

“Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес з метою розвитку творчого потенціалу та підвищення пізнавальної активності учнів”.

Шкільний методичний кабінет є центром методичної роботи школи, основною базою для проведення усіх видів методичних заходів та організаційних форм самоосвіти вчителів.
У ньому зосереджено:
- нормативно-правові документи про школу, методичні листи і розпорядження Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України;
- література з питань педагогіки і психології, методики викладання навчальних предметів;
- матеріали про перспективний педагогічний досвід;
- документація шкільних методоб’єднань, творчих груп;
- педагогічні виставки з актуальних проблем навчально-виховного процесу.
•Початкових класів;
•Суспільно-гуманітарного циклу;
•Природничо-математичного циклу;
•Класних керівників.
В закладах освіти Індустріального району м.Харкова впроваджується
ЕФЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД,
який узагальнений на районному рівні:
"Формування полікультурної компетентності учнів у сучасному суспільстві крізь призму патріотичного виховання" (Автор Хопта С.О.)

"Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості школяра у процесі вивчення англійської мови" (Автор Корнєєва О.В.)
Кiлькiсть переглядiв: 46

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.