Пріоритетні напрями та форми
методичної роботи з педагогічними кадрами
Mетодична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на відродження і розвиток національної освіти, підвищення кваліфікації та професійної майстерності вчителів, їхнє збагачення надбаннями української етнопедагогіки, науки, культури в усіх аспектах дає можливість виділити основні функції:
- ДІАГНОСТИЧНУ, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;
- ВІДНОВЛЮЮЧУ, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
- КОРИГУЮЧУ, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;
- КОМПЕНСАЦІЙНУ, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя;
-ПРОГНОСТИЧНУ (випереджуючу),яка вимагає знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
- МОДЕЛЮЮЧУ, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності;
-ОПОЗИЦІЙНО-РЕГУЛЮЮЧУ;
-ІНФОРМАЦІЙНО-ОЦІННУ.
“Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес з метою розвитку творчого потенціалу та підвищення пізнавальної активності учнів”.
Шкільний методичний кабінет є центром методичної роботи школи, основною базою для проведення усіх видів методичних заходів та організаційних форм самоосвіти вчителів
У ньому зосереджено:
- нормативно-правові документи про школу, методичні листи і розпорядження Міністерства освіти і науки України;
- література з питань педагогіки і психології, методики викладання навчальних предметів;
- матеріали про перспективний педагогічний досвід;
- документація шкільних методоб’єднань, творчих груп;
- педагогічні виставки з актуальних проблем освітнього процесу.
В закладах освіти Індустріального району м.Харкова впроваджується
ЕФЕКТИВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД,
який узагальнений на районному рівні:
"Формування полікультурної компетентності учнів у сучасному суспільстві крізь призму патріотичного виховання" (Автор Хопта С.О.)
"Навчання основам алгоритмізацїх та програмування в контексті вікових особливостей молодших школярів з метою формування інформаційно-комунікаційної компетентності" (Автор Осетинський І.О.)
.