Я - ЛІДЕР

Правила життя лідера

/Files/images/samovryaduvannya/fotolia_6137864_subscription_xl.jpg

1. Намагайся давати об’єктивну оцінку власним вчинкам і діям.
2. Гідно сприймай критику на свою адресу.
3. Виявляй ініціативу, докладай будь-якої справи свої зусилля, думки, пропозиції.
4. Давай поради, але не нав’язливо.
5. Будь уважним товаришем, вмій відповідати як за свої дії, вчинки, слова, так і друзів.
6. Обов’язок лідера - створити умови, за яких кожен мав би шанс реалізувати себе.
7. За роботою не забувай за відпочинок.
8. Цінуй кожну годину, візьми за звичку щодня аналізувати.
9. Будь винахідливим.
10. Твори, фантазуй, сміливіше шукай шляхів вирішення проблеми.
11. Прийняв рішення - виконуй!
12. Доручив іншим - довіряй!
13. Довіряючи - перевіряй!
14. Перевіряючи - допомагай!
15. Допомагаючи - не підміняй!
16. Складай нові плани, прагни складніших завдань.

Пам'ятка для організатора-лідера

/Files/images/samovryaduvannya/3-leader.jpg

1. Отримавши доручення, перш за все виясни, в чому його суть: яка його мета, до якого часу воно повинно бути виконане.
2. Пам"ятай: одержане завдання ти повинен зрозуміло пояснити товаришам.
3. Добре підготуй себе до роботи.
4. Чітко усвідом свої обов"язки і права як керівника, а також підлеглих тобі товаришів.
5. Якщо робота, яку ти організовуєш, потребує матеріальних затрат, виріши з дорослими, де взяти коштів. Склади список всіх необхідних матеріалів. Придбавши їх, за все витрачене відзвітуйся.
6. Добре знай товаришів, на що кожен здатний. Чим більше ти будеш знати про своїх товаришів по роботі, тим краще ти зможеш організувати на виконання спільної справи.
7. Перед тим, як приступити до роботи, склади план. Назви основні етапи роботи, послідовність їх виконання. Виділи головне, передбач утруднення і подумай як їх можна уникнути.
8. Познайом своїх товаришів з метою завдання, обговори з ними план. Уважно послухай всі пропозиції і зауваження, дай відповідь на запитання. Врахуй всі розумні поряди, прийми колективне рішення. І - за роботу!
9. Із самого початку постав себе як керівник, організатор. Він є той, хто уважно, чуйно ставиться до підлеглих, але в той же час виявляє свою рішучість при виконанні спільної справи.
10. В організаторській роботі найважливіше правильно розставити людей і керувати ними в ході справи, зроби так, щоб кожен отримав конкретне завдання у відповідності зі своїми можливостями і задатками. Попроси кожного повторити те, що ти йому доручив, запитай як він збирається його виконувати, допоможи порадою. Точно вкажи строки виконання і порадь, що після виконання завдання необхідно відзвітуватися за зроблене і за ті матеріали, які були використані. Якщо якесь завдання виконуватимуть декілька чоловік, признач старшого. Не берись за все сам, один ніколи не зробить того, що може зробити добре організований колектив. Твоє завдання - домогтися цієї організованості. Не сиди, склавши руки, коли інші працюють, якщо ти не зайнятий - включайся в роботу, допоможи тому, кому важко.
11. До товаришів стався справедливо, суди про них по роботі, а не по словах або твоїх особистих симпатіях. Будь тактовним, ввічливим. Але якщо хтось не розуміє твого звернення у вигляді прохання, розпорядись, прикажи.
12. Якщо наказ не виконаний, перш за все виясни причини: можливо, це викликано хворобою або браком досвіду і умінь. Якщо поважних причин немає, то слід товариша переконати, пояснити йому важливість справи, показати, як працюють інші, сказати, що ти вимагаєш не для себе, а на спільне благо, що сьогодні ти керівник, а завтра, можливо, буде він. Якщо переконання не допомагають, звернись до сили колективу, використавши право осудження. Тільки використавши всі способи свого впливу і колективного, звернись за допомогою до старших. Разом з тим пам"ятай про схвалення і заохочення, його заслуговують кращі.
13. Не гарячкуй коли вирішуєш важливі питання. У такому стані легко допустити помилку. Але якщо це сталось, визнай її і виправ. Не зазнавайся. Не думай, що тільки ти можеш бути керівником. Не відривайся від тих, ким повинен керувати, будь товариським. Не вішай носа, коли важко.
14. Ніякої організації не може бути без обліку, перевірки виконання, контролю і звіту про зроблене.
15. На пам"ять надійся, але краще мати записну книжку, куди вноситимеш план, необхідні списки, розподіл доручень, помітки про контроль, облік.
Кiлькiсть переглядiв: 516